REVISTA DIGITAL

Per Sant Jordi publiquen la nostra revista digital oberta a la comunitat educativa.
És un instrument per fomentar el gust per l’escriptura, la creativitat, impulsar el treball en equip i compartir la feina de l’escola amb la comunitat educativa.

HORT URBÀ

L’objectiu principal d’aquest projecte és una major comprensió del cicle de vida dels vegetals, la relació entre els éssers vius i les atencions que requereix el cultiu.

D’altra banda es vincula a altres matèries més enllà del coneixement del medi, tot reforçant valors com el respecte, la necessitat de viure en equilibri amb la natura i el treball productiu.
Veure vídeo

RÀDIO LA LLAGOSTA

Els alumnes de Cicle Superior recomanen llibres de lectura en un espai de col·laboració amb Ràdio La Llagosta.

A la ràdio no existeix la imatge. Les paraules són l'únic mitjà de comunicació. Les paraules faran construir les imatges als oients. El què es diu i la manera com és diu tenen una importància vital.

La ràdio és un mitjà que ens permet el treball oral i escrit a l’escola. És un mitjà no gaire allunyat a les realitats dels nostres alumnes, de segur que el senten, el coneixen... i és un mitjà fàcil, tècnicament parlant, de fer servir a l’escola... amb un senzill micròfon, un MP3 i un ordinador.

Ens permet un treball cooperatiu amb els alumnes, un treball cooperatiu de veritat, amb responsabilitats individuals. Cada noi i noia té la seva feina, sense el desenvolupament de cada feina no sortirà el programa final.

És un mitjà que ens permet atendre la diversitat, tots tenen la seva feina, i totes les feines tenen la mateixa importància.
Veure vídeo